Sarıyer Belediyespor’da 5 sporcunun testleri negatif
Reklam

Sarıyer Belediyespor'da 5 sporcunun testleri negatif

Geçtiğimiz günlerde yapılan testlerin neticesinde 9 sporcusunda Covid-19 virüsü tespit edilen TVF Sultanlar Ligi ekiplerinden Sarıyer Belediyespor’dan yeni bir açıklama geldi.

15 Eylül 2020 - 20:15

Geçtiğimiz günlerde yapılan testlerin neticesinde 9 sporcusunda Covid-19 virüsü tespit edilen TVF Sultanlar Ligi ekiplerinden Sarıyer Belediyespor’dan yeni bir açıklama geldi. Boğaz’ın Sultanları, 5 oyuncuya yapılan testlerin negatif çıktığını duyurdu

Yeni sezon öncesi 9 sporcuda çıkan corona virüs ile sarsılan Sarıyer temsilcisi yaptığı açıklamada, beş oyuncuya yapılan yeni testlerin negatif çıktığını ifade etti. Diğer dört sporcunun tedavisine devam edildiği kaydedildi.

YORUMLAR

  • 0 Yorum
Henüz Yorum Eklenmemiştir.İlk yorum yapan siz olun..
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR x
Hikayemiz devam ediyor: Fikret Ayan ile 6. sezon
Hikayemiz devam ediyor: Fikret Ayan ile 6. sezon
U18 Kız Milli Takımımız, Bulgaristan'a 3-1 Mağlup Oldu
U18 Kız Milli Takımımız, Bulgaristan'a 3-1 Mağlup Oldu