Dünya İşitme Engelliler Voleybol Şampiyonası ilk maçında...
Reklam

Dünya İşitme Engelliler Voleybol Şampiyonası ilk maçında galibiz

Dünya İşitme Engelliler Voleybol Şampiyonası'nda Erkek Milli Takımımız, ilk maçında Polonya’yı 3-2 yendi

25 Eylül 2021 - 01:38

Türkiye, İtalya’nın Chianciano Terme ve Chiusi kasabalarında düzenlenen turnuvada karşılaştığı Polonya’yı 25-12, 25-22, 15-25, 21-25 ve 15-7’lik setlerle 3-2 yenerek şampiyonaya galibiyetle başladı.   

Şampiyonada yarın Türkiye’nin erkek ve kadın milli takımları Ukrayna ile karşılaşacak.

YORUMLAR

  • 0 Yorum
Henüz Yorum Eklenmemiştir.İlk yorum yapan siz olun..
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR x
Hikayemiz devam ediyor: Fikret Ayan ile 6. sezon
Hikayemiz devam ediyor: Fikret Ayan ile 6. sezon
U18 Kız Milli Takımımız, Bulgaristan'a 3-1 Mağlup Oldu
U18 Kız Milli Takımımız, Bulgaristan'a 3-1 Mağlup Oldu